Produži, nisi ti taj.

Rođen da gubiš u već dobijenim bitkama,

I ljubiš u otupelim jutrima.

Nisi ti talentovan za poroke

I ne znaš da nazdravljaš za loše odluke.

Ti nisi bio u divljini,

I ne znaš kako je to sam sebi dušmanin biti.

Nemaš tog šlifa da patiš u tišini

i svoje greške pravdaš

da samo jednom se živi.

Nisi ti on.

Suviše svoj da prkosiš sudbini,

predugo sam da poznaješ nespokoje.

On igra s kurvama u kafani

I govori da za mene nije onaj pravi.

On samoći daje smisao

I ne veruje da može voleti

Dokle god bude disao.

Shvati, nisi ti on.

Nezvan gost mojih nemira

Granica mog svemira.

Moja zlokobna ćud,

Uzaludna nadanja,

Svi pokušaji

Veličanstvenog stradanja.

Ti si nasvetlija boja

Na onom platnu osećaja,

On neprijatno crvena.

Dragi moj,

odustani od šapata,

Tvoje ime odzvanja

U hodnicima velikana.

Ne želim tebe

ni tvoje prolećne kiše,

hoću da od njegovog sunca

dobijem opekotine.

Ne želim budućnost

Koja sija

od skovanih planova,

Ja želim nesklad

Želja I pravila.

I zato bolje produži,

Jer nisi ti on.

